Wydarzenia

Góry!

17 maja 2011

Tak! Pierwszy wyjazd w góry z cyklu „Senior Zdobywca” już za nami. Po starannych przygotowaniach, udaliśmy się do Doliny Kościeliskiej. W planach był spacer doliną, a także ambitne podejście do położonej na wysokości ponad 120 m ponad dnem doliny – Jaskini Mroźnej. Wystartowaliśmy niespiesznie z parkingu pod dolinką, sycąc się cudownymi widokami, a że pogoda była piękna i słoneczna nasz marsz był bardzo przyjemny. Doszliśmy w ten sposób do rozwidlenia w kierunku Jaskini i podjęliśmy wyzwanie… Podejście było strome, kamieniste i trudne. Ale udało się, wspólnymi siłami, szczęśliwi stanęliśmy przed wejściem do jamy.

Najwspanialej jest pokonywać samego siebie, własne słabości – udowadniać sobie, że można, Nam się właśnie to udało. Jaskinia nie rozczarowała nas, długa, kręta i wąska jedyna oświetlona jaskinia w Tatrach robi wielkie wrażenie. Po przejściu całości byliśmy bardzo zadowoleni, jak się okazało zejście w dół również nie jest łatwe, choć w znacznie bardziej komfortowych warunkach (schody i poręcze). Posililiśmy się i w drogę powrotną, gdzie czekał na nas niezawodny p. Krzysio nasz kierownik pojazdu.

Wyprawa nieco się przedłużyła, byliśmy w Domu później, niż planowaliśmy ale wróciliśmy tak zadowoleni, że… za tydzień Dolina Chochołowska!

Góry! (fot. 1)
Góry! (fot. 30)

Tu znajdziesz

Stowarzyszenie

Stowarzyszenie na rzecz DPS Kluzeka „Być” w Krakowie oraz ludzi w podeszłym wieku jest organizacją pozarządową powstałą w 2000 roku. Celem organizacji jest wspieranie ludzi w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. Stowarzyszenie otoczyło szczególną troską i opieką niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy społecznej ul. Kluzeka 6 w Krakowie.