Wydarzenia

Wycieczka do Sandomierza

07 sierpnia 2015

O godzinie 8.15 wyjechaliśmy autokarem w trasę. Nowoczesna klimatyzowana maszyna zapewniła nam dojazd w miłej atmosferze, izolując nas od gorącej temperatury która byłą na zewnątrz. Na miejscu czekał na nas statek którym popłynęliśmy w rejs po Wiśle. Następnym punktem naszej podróży było stare miasto. Najpierw udaliśmy się na mały rynek na pierwszą przerwę, kilku z nas dla ochłody zamówiło sobie lody i kupiło mrożone napoje. Po krótkim odpoczynku wszystkie DPS'y podzieliły się na grupy i każdy poszedł w swoją stronę. Nasza grupa zmierzała pięknymi Sandomierskimi ulicami kierując się w stronę kościoła seminaryjnego pod wezwaniem Świętego Michała Archanioła. Kościół nie posłużył nam jedynie w celach religijnych, przy okazji wszyscy mogliśmy się tam ochłodzić. Po wyjściu idąc drogą pięknych ulic mijając zabytkową bramę Sandomierską udaliśmy się na zaplanowany wcześniej obiad. Po obiedzie posiedzieliśmy chwilę na rynku, zjedliśmy pyszne lody i niestety nadszedł czas na powrót. Podróż powrotna nie była uciążliwa, na miejscu byliśmy o godzinie dwudziestej.

Wycieczka do Sandomierza (fot. 1)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 2)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 3)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 4)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 5)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 6)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 7)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 8)
Wycieczka do Sandomierza (fot. 9)

Tu znajdziesz

Stowarzyszenie

Stowarzyszenie na rzecz DPS Kluzeka „Być” w Krakowie oraz ludzi w podeszłym wieku jest organizacją pozarządową powstałą w 2000 roku. Celem organizacji jest wspieranie ludzi w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. Stowarzyszenie otoczyło szczególną troską i opieką niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy społecznej ul. Kluzeka 6 w Krakowie.