Wydarzenia

2016

Czwartkowa olimpiada nie kończyła atrakcji tamtego dnia. Popołudniowa zmiana zameldowała się na Łanowej 41, odbywał się tam piknik w klimacie lat 20 :) Zabawa była przednia! Aż szkoda było wyjeżdżać.
W czwartek w naszym domu odbyła się V Olimpiada Ogrodowa organizowana przez nasz dział rehabilitacji z Rehabilitacja w geriatrii - DPS Kluzeka! :
Czterodniowa wycieczka zaliczona. Po przyjeździe w poniedziałek zwiedziliśmy Gdynie. W dzień drugi obraliśmy kierunek na Sopot. Dzień trzeci to niezapomniany rejs z Gdyni na Hel, plażowanie i rejs powrotny. Dzień czwarty to krótki kilku godzinny wypad do Gdańska.
Piknik organizowany przez Dom Pomocy Społecznej w Ojcowie, niemogło nas zabraknąć.
Wycieczka do Kopalni Srebra w Tarnowskich Górach stanowiła dla niektórych z nas wyzwanie. Wszystko jednak przebiegło bez problemowo i w naszych sercach pozostawimy jak najlepsze wspomnienia po tej wyprawie.
Za cel podróży wzięliśmy Łańcut, zamek przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Ogrom dzieł sztuki robił na nas niesamowite wrażenie, przemieżając komnaty zażyliśmy sporej dawki historii.
Korzystając z pięknej pogody, postanowiliśmy wybrać się na rejs Wisłą.
W związku z odbywającymi się w naszym mieście ŚDM mieliśmy okazję gościć u siebie na krótkim spotkaniu wolontariuszy z całego świata, głównie angielki, była też Argentynka, Tunezyjka i Syryjka.
Za nami kolejna edycja imprezy organizowanej co roku przez nasz Dom. Całość trwała 3 dni. Dzień 1 - Malarstwo, dzień 2 - poezja, dzień 3 - muzyka.
Za nami pierwsza w tym roku wycieczka autokarowa. Za cel obrana została Muszyna, pomimo nie sprzyjających warunków pogodowych, każdy z uczestników wycieczki doskonale się bawił.
Dzisiaj gościł nas DPS przy ulicy Łanowej. Tematyką imprezy były anioły
Kolejny rok z rzędu impreza świętojańska w naszym domu przeszła najśmielsze oczekiwania.  Gwiazdą pierwszej części imprezy był Pan Jan Wojdak, gwiazdami wieczoru byli "Skaldowie", niestety ze wzgledu na wypadek w okrojonym składzie, Pan Jacek nie zawiódł. Zapraszamy na relację.
W dniu dzisiejszym w naszym Domu  odbyła się III edycja Turniej Boules. Emocje sięgały zenitu! Po prawie 4 godzinach zaciętej rywalizacji z krótką przerwą na doładowanie akumulatorów wyłoniliśmy 3 zwycięskie drużyny. Niestety nasza reprezentacja niefortunnie przegrała jednym punktem z helclowskim DPS'em i ostatecznie zajęliśmy 3 miejsce.
Serdeczne podziękowania dla studentów Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiegoi, specjalizacji Animacja Społeczno-Kulturowa za przeprowadzenie spotkań wideoblogowych. Impreza trwała od 19, zakończyła się dopiero o 21.30, poniżej fotorelacja z wydarzenia.
W ramach projektu ze swojej uczelni, Studentki Uniwersytetu Pedagogicznego zorganizowały dla naszych mieszkańców wspaniałe ognisko. Były kiełbaski, śpiewy oraz wspaniała zabawa.
Miesiąc Maj jest w naszym wykonaniu bardzo aktywny. Począwszy od Majówek, turnieju gier podwórkowych, pikników, kilku wycieczek, nadszedł czas na Imprezę z cyklu "Dom Otwarty". Gwiazdą wieczoru była Pani Danuta Balcer.
Za nami druga edycja turnieju gier podwórkowych, podczas oglądania galerii zdjęć można wczuć się klimat minionej epoki, gdzie podwórka opanowane były przez wszelkiego rodzaju gry i zabawy podwórkowe
Dopiero środa a nasz Dom zalicza już drugi wyjazd w tym tygodniu, tym razem za cel obralismy sobie doline Białego Potoku w Zakopanem.
Jak co roku skorzystalismy z zaproszenia na corocznie organizowaną imprezę przez Domu Pomocy Społecznej w Płazie
Kolejna impreza z cyklu "Dom Otwarty". Tym razem zaprosiliśmy do naszego domu utalentowaną, młodą piosenkarkę Wiktorię Oliwa, między uwtorami wykonywanymi przez artystkę Pan Marcin urban serwował swoje najlepsze fraszki.

Tu znajdziesz

Stowarzyszenie

Stowarzyszenie na rzecz DPS Kluzeka „Być” w Krakowie oraz ludzi w podeszłym wieku jest organizacją pozarządową powstałą w 2000 roku. Celem organizacji jest wspieranie ludzi w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. Stowarzyszenie otoczyło szczególną troską i opieką niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy społecznej ul. Kluzeka 6 w Krakowie.